FAQ
Abi teemad
Milliseid transpordiviise pakute?
Kõik meie saadetised toimetab kohale UPS, DHL, KUEHNE.
Kui pikk on tellitud kaupade tarneaeg?
"Eeldatava aja, mille jooksul saadetis kliendini jõuab, määravad vedajad. Saad selle arvutada toote lehel või kontrollida ostukorvis pärast tarne üksikasjade täitmist. Keskmine tarneaeg on 4 tööpäeva."
Kuidas transpordihind arvutatakse?
Saatehinna arvutavad vedajad. Summa sõltub lähetatud toodete kaalust ja mõõtmetest ning sihtkohast. Tellimisprotsessi käigus saad tarnehinda kontrollida.
Kuidas saan oma saadetist jälgida?
Pärast tellimuse vormistamist saad spetsiaalse jälgimisnumbri, mida saad kasutada vedaja kodulehel siin.
Kas ma saan oma tellimust muuta?
Tellimust saad muuta, kui helistad meie tiimile enne, kui hakkame sinu tellimust töötlema. Meie kontaktandmed leiad siit: https://www.senetic.ee/site/kontakt/
Kuidas saan konto luua?
Konto loomiseks klõpsa seda linki: https://www.senetic.ee/account/register/ Samuti saad kasutajaks registreeruda esmase tellimuse esitamisel, väljaregistreerimise ajal.
Miks tasub konto luua?
Konto loomine võimaldab sul salvestada oma tarneaadressi ja arveldusinfo ja nii ei pea seda iga järgneva tellimuse puhul uuesti sisestama. Samuti saad vaadata oma ostuajalugu.
Kuidas saan tellida uudiskirja?
Uudiskirja tellimiseks pead sisestama oma e-posti aadressi meie veebisaidi allääres olevasse vormi. Uudiskirja lugejana püsid kursis meie värskeimate kampaaniate ja uudistega.
Kust minu tellimus teele pannakse?
Oleme rahvusvaheline ettevõte, kellel on laod mitmes riigis. Võib juhtuda, et tellimus pannakse teele väljastpoolt Eesti. Tellimuse vormistamise ajal antakse sulle täpne teave tellimuse täitmise aja kohta.
Milline garantii minu ostudele kehtib?
Kõigil uutel ja tehase remonditud toodetel on standardne tootja garantii. Garantiitingimused võivad sõltuvalt tootjast erineda.
Mitme päeva jooksul võin kauba tagastada?
Sul on õigus kauba kaugmüügilepingust 14 päeva jooksul ilma põhjuseta taganeda. See kehtib ainult eraklientidele. Äriklientide puhul teeme individuaalseid otsuseid sõltuvalt hankijast ja toote päritolust.
Kuidas kaupa tagastada?
Pärast meie portaali kaudu aruande esitamist võtame kliendiga ühendust samal päeval/järgmisel tööpäeval. Kui rakendusel on olemas kogu vajalik info, korraldame defektse seadme pealevõtmise järgmisel tööpäeval.
Kuidas tuleks tooted tagastada?
Kõik tooted tuleb tagastada heas korras, originaalpakendis koos kõigi dokumentidega. Tooted tuleb transportimise ajaks vigastuste vältimiseks nõuetekohaselt pakkida. Samuti veendu, et tootel oleks nähtaval RMA number. RMA vormi leiad siit: Senetic RMA
Kui kaua kulub RMA aktsepteerimiseks?
Püüame lahendada kõik RMA nõuded võimalikult kiiresti. Protsess võib sõltuvalt tootjast erineda. Tavaliselt ei ületa töötlemisaeg 21 tööpäeva.
Olen oma tooted juba tagastanud. Millal võiksin oodata asendustoodet või rahatagastust?
Olenevalt olukorrast võib selleks kuluda mõni päev (nt tagastuste puhul) kuni kuu peale seadmete meie lattu toimetamist (nt kaebuste puhul).
Kus saan kontrollida oma nõude staatust?
RMA päringud palume saata aadressil [email protected].
Kas saan oma nõude esitada otse tootjale?
Jah, enamik tootjaid lubab lõppkasutajatel nõudeid esitada. Soovitame tungivalt esitada kõik nõuded otse tootjale, sest nii lüheneb nõuete menetlemisaeg märgatavalt.