Eesti (muutke)
Lõime meie kaupluse Teie jaoks Teie keeles ja valuutas.
Valige oma asukoht:
    0
    Päring
    0,00 €
    0
    Ostukorvi
    0,00 €
    Laadimine...
    Laadimine...
    Päringut ja tellimust on värskendatud!
    Päringut ja tellimust on värskendatud!Päringut ja tellimust on värskendatud!
    Toode on otsas.
    Vabandame, kuid toode pole laos.
    Uued litsentsid<br>ja uuendused Uued litsentsid
    ja uuendused
    Juurutused<br>ja migratsioonid Juurutused
    ja migratsioonid
    Tehniline tugi<br>ja koolitused Tehniline tugi
    ja koolitused

    Rakendused, mida teate ja tööriistad, mida vajate

    Valige oma plaan, meie tegeleme ülejäänuga

    Ostke nüüd koos posti juurutuse ja migratsiooni teenusega
    Aeg möödub väga kiiresti! Ärge unustage uuendada oma tellimust,
    et nautida piiranguteta Office 365/Microsoft 365 võimalusi!

    Kuidas uuendada oma tellimust?
    See on lihtne!

    Enne tellimuse lõppkuupäeva saadame teile teate koos pro forma arvega. Pärast arve tasumist uuendatakse teie teenus automaatselt üheks aastaks.
    Nii lihtne see ongi!

    Kui olete ostnud tellimuse teiselt pakkujalt, võtke palun meiega ühendust! Vormistame teile personaalse hinnapakkumise. Saate teada, kui palju Microsoft aasta partnerile toetumine teile kasu võib tuua.

    renewals@senetic.com
    Jacob Mrozinski Microsoft Cloud
    Solutions Specialist

    Mida te meiega võidate?

    Parima hinna garantii Pakume soodsaid
    hindu Office 365 litsentsidele
    24/7 tugi Pakume teile 10% allahindlust
    tehnilisele toele.
    Kiire ja mugav teostus Ärge raisake aega! Tellimuse uuendamiseks
    ei ole vaja täiendavaid seadeid

    Kas teil on küsimusi?

    Vastused enamusele teie küsimustele leiate allpool. Muudele küsimustele vastame hea meelega telefonitsi või e-posti teel.

    Kuidas ma saan uuendada oma Office 365 tellimust?
    Pärast makse laekumist pikendatakse tellimus automaatselt ja see on aktiivne veel aastaks.
    Kuidas ma saan kontrollida oma tellimuse lõppkuupäeva?
    Tellimuse kehtivusaeg kuvatakse arvel. Võite alati meiega ühendust võtta - me teatame teile tellimuse tähtaja lõppkuupäeva.
    Kas mind teavitatakse tellimuse aegumisest?
    Jah. 30, 15 ja 7 päeva enne litsentsi kehtivusaja lõppu saate teate. Viimane teade saadetakse teile tellimuse lõppemise kuupäeval.
    Mis juhtub, kui ma ei uuendata oma tellimust?
    Tellimus peatatakse selle lõppkuupäeval. Saate kasutada Office'i lugemiseks mõeldud versiooni 90 päeva. Peale seda kustutatakse salvestatud andmed.
    Kas ma saan varem oma tellimust uuendada?
    Jah, see on võimalik. Kui maksate pro forma arve, saate käibemaksuarve vastavalt tellimuse uuendamise kuupäevale.
    Millal tellimus algab?
    Tellimus uueneb automaatselt pärast praeguse perioodi aegumist, et mitte häirida teie tööd.
    Hoidke meiega ühendust!
    Liituge meie uudiskirjaga ning olge meie sooduspakkumiste ja uudistega kursis.

    Klõpsates "telli" nupul, nõustute turundusteabe saatmisega oma meiliaadressile. Teie isikuandmeid haldab Senetic AB oma registrisse kantud aadressiga Engelbrektsgatan 9-11, 114 32 Stockholm, Sverige. Teil on õigus nõuda juurdepääsu isikuandmetele ning parandada, kustutada või piirata nende töötlemist ning esitada vastuväiteid andmete töötlemise kohta. Üksikasjalikku teavet isikuandmete töötlemise kohta leiate privaatsuseeskirjadest.

    Vale e-maili aadress.
    See e-maili aadress on juba kinnitatud.
    See e-maili aadress on veel kinnitamata.
    Aitäh!
    Kontrollige oma postkasti - saate meilt kirja, mille kaudu peate uudiskirja tellimuse kinnitama.
    Partnerlused
    Makseviisid
    Tarneviisid
    EBA National Winner Banner