Eesti (muutke)
Lõime meie kaupluse Teie jaoks Teie keeles ja valuutas.
Valige oma asukoht:
    0
    Päring
    0,00 €
    0
    Ostukorvi
    0,00 €
    Laadimine...
    Laadimine...
    Päringut ja tellimust on värskendatud!
    Päringut ja tellimust on värskendatud!Päringut ja tellimust on värskendatud!
    Toode on otsas.
    Vabandame, kuid toode pole laos.
    Uued litsentsid<br>ja uuendused Uued litsentsid
    ja uuendused
    Juurutused<br>ja migratsioonid Juurutused
    ja migratsioonid
    Tehniline tugi<br>ja koolitused Tehniline tugi
    ja koolitused

    Rakendused, mida teate ja tööriistad, mida vajate

    Valige oma plaan, meie tegeleme ülejäänuga

    Ostke nüüd koos posti juurutuse ja migratsiooni teenusega

    Online teenused + Haldus

    Koolitused annavad kasutajatele Office 365 teenusega kompleksse tutvumise ja keskkonnas vabalt ringi liikumise võimaluse. Teine osa (haldus) võimaldab hankida teavet, mis hõlmab mh kasutajate ja litsentside haldamist, postkastidele õiguste andmist, kaitset andmekao eest ja uute lehekülgede ja rakenduste loomist. Kutsume tutvuma allpool esitatud ajakavaga, kust võib leida koolituse käigus käsitlevate online teenuste ja halduse valdkonna teemade üksikasjaliku loendi.

    Kestvusaeg 5-6 h. Esitame koolituse orienteeruva kestvusaja, sest meile on oluline, et õpikodade käigus omandaks iga osaleja Office 365 vaba kasutamist ja erinevate teenuste haldamist võimaldava teabe ning oskused.

    Koolituse meetodid: online õpikojad
    Online õpikojad viiakse läbi sideplatvormi Skype for Business abil. Töölaua avaldamise valiku abil edastatakse koolituse käigus teave ja oskused, mis seejärel kontrollitakse üle meie eksperdi poolt. Koolitust võib läbi viia ka kliendi ettevõtte asukohas, sel juhul lepitakse kulud kokku individuaalselt.

    Nõutavad teadmised: Koolitusest osalejatelt on nõutav arvuti teenindamise baasteadmiste omamine. Tore oleks ka elementaarse, haldusvaldkonna mõistmist hõlmava, teabe omamine.

    Koolituse ajakava:


    Online teenused


    Sissejuhatus

    1. Mis on Office 365?
    2. Avalehe ja peamenüü käitlemine.
    3. Konto ja veebikuvandi isikustamine.
    4. Office Delve - praktiline kasutus.

    Exchange Online

    1. Automaatvastuste seadistamine.
    2. Väheoluline.
    3. Inboxi reeglid.
    4. UDW DW seadistamine (vastuste seaded).
    5. Valga ja must nimekiri – adressaatide blokeerimine või deblokeerimine.
    6. Välise konto liitmine.
    7. Süsteem.
    8. Oma postkastile õiguste andmine.
    9. Nähtavaks jagatud postkastide lisamine.
    10. Outlook Online-s jagatud postkastist teadete koostamine.

    Kalendrid

    1. Teenuste tellimine.
    2. Dokumentide OneDrive edastamise viisid.
    3. Failide sünkroniseerimine arvutiga.
    4. Failide organisatsioonisisene ja -väline avaldamine.
    5. Failidele õiguste andmine.
    6. Ajalised õigused failidele.
    7. Üheaegne rühmatöö.
    8. Failide versioneerimine.
    9. Dokumentide meilihoiatused.
    10. Dokumentide lisamine jälgitavatele.
    11. Ankeetide organiseerimine Excel Online-s.
    12. SharePoint lehekülgede varade tellimine.
    13. Lehekülgede loomine.
    14. Lehekülje avaldamine.
    15. Rakenduste ja nende võimaluste lisamine.
    16. Projektide loomine SharePoint Online teenuses
    17. Dokumentide korralduse võimaluse tellimine.

    Planner

    1. Mis on Planner?
    2. Uute plaanide loomine.
    3. Teise isiku kutsumine loodud plaanidesse.
    4. Adapterite loomine.
    5. Plaanile ülesannete andmine ja nende plaanist osalejale omistamine.
    6. Kuvandi erinevad vormid (struktuur, väljavõtted, vastutavad isikud).
    7. Meiliteadete plaanile seadistamine.

    Skype for Business

    1. Kliendi installimine.
    2. Kalendris kohtumiste organiseerimine.
    3. Videokonverentsid, töölaua jagamine, valge tabel, ankeetide korraldus, jms.
    4. Online kohtumiste salvestamine.
    5. Kohtumisele isikute lisamine.

    Haldus


    Sissejuhatus

    1. Juhtpaneeli sissejuhatav tellimine.
    2. Ettevõttedomeeni verifitseerimine.
    3. Kasutajate ja litsentside haldamine.
    4. Rakenduste allalaadimise piirangud.
    5. Arveldused ja liitumislepingud.

    Exchange haldus

    1. SMTP aadresside lisamine.
    2. Jagatud postkastide, turustus- ja vahendite nimekirjade loomine.
    3. Postkastidele õiguste andmine.
    4. E-Discovery ja In-Place Hold.
    5. Kaitse andmekao eest.
    6. Globaalsete transpordireeglite loomine.
    7. Domeeni blokeerimine ja lubamine.
    8. Andmete migratsioon teistelt serveritelt.
    9. Konnektorite konfiguratsioon.
    10. Rämpsposti filtreerimine.

    SharePoint Online haldus

    1. Lehekülgede tüübid.
    2. Lehekülgedele õiguste andmine.
    3. Lehekülgede avaldamise tasandite määratlemine.
    4. Uute lehekülgede ja rakenduste loomine.
    5. Alaleheküljed ja õiguste muud tasandid.
    6. Lehekülgede seadistused ja toimetamise võimalused.

    Skype for Business

    1. Rakenduste allalaadimise piirangud.
    2. Organisatsiooni väline nähtavus.
    Hoidke meiega ühendust!
    Liituge meie uudiskirjaga ning olge meie sooduspakkumiste ja uudistega kursis.

    Klõpsates "telli" nupul, nõustute turundusteabe saatmisega oma meiliaadressile. Teie isikuandmeid haldab Senetic AB oma registrisse kantud aadressiga Engelbrektsgatan 9-11, 114 32 Stockholm, Sverige. Teil on õigus nõuda juurdepääsu isikuandmetele ning parandada, kustutada või piirata nende töötlemist ning esitada vastuväiteid andmete töötlemise kohta. Üksikasjalikku teavet isikuandmete töötlemise kohta leiate privaatsuseeskirjadest.

    Vale e-maili aadress.
    See e-maili aadress on juba kinnitatud.
    See e-maili aadress on veel kinnitamata.
    Aitäh!
    Kontrollige oma postkasti - saate meilt kirja, mille kaudu peate uudiskirja tellimuse kinnitama.
    Partnerlused
    Makseviisid
    Tarneviisid
    EBA National Winner Banner